5 niemieckich samochodów, które przetrwają dłużej niż 10 lat

Niemcy od dawna doskonalą swoje umiejętności motoryzacyjne, ale to nie znaczy, że nie popełniają błędów. Niemieckie auta nie są takie złe, jak się mogę niektórym wydawać. Nie chodzi o to, że będą się psuć co drugi miesiąc – tylko o to, że wymagają regularnej konserwacji, której nie można wykonać w przeciętnym sklepie, więc muszą być serwisowane u dealera, co nieuchronnie kosztuje dużo więcej pieniędzy , przez co wydaje się, że te samochody są drogie w posiadaniu. Ok, więc to może zmusić cię do pytania „Dlaczego?” To znaczy, co sprawia, że są one z natury droższe?

To dlatego, że niemieckie auta są najnowocześniejszymi technologicznie samochodami. Niemcy od dawna doskonalili swoje umiejętności motoryzacyjne i to kraj, który opatentował silnik spalinowy. Koncentrują się na produkcji samochodów, które mają tak wiele funkcji komfortowych i luksusowych, że czasami nawet nie wiesz, co z nimi zrobić. Ale wadą jest to, że im więcej masz rzeczy, tym bardziej prawdopodobne jest, że coś gdzieś się zwarcia, co wymaga podróży do dealera. Nawet VW, producent samochodów, który nie plasuje się dokładnie na poziomie Audi, BMW i Mercedesa, produkuje bardzo mocne, przyziemne samochody, więc samochody Volkswagena również wymagają wycieczek do miejsca, które niekoniecznie lubisz.

2018 BMW serii 7

Jeśli wszystkie recenzje online są prawdziwe, w BMW serii 7 otrzymujesz najlepsze luksusy. Niezależnie od tego, czy tak jest w przypadku danej osoby, jest to dyskusyjne i temat dla studenta filozofii, ale dla naszych celów przyjrzymy się luksusom oferowanym przez flagowy luksusowy sedan marki.

Podobnie jak Audi R8, samochód zapewnia kierowcom możliwość dokonywania wyborów w systemie informacyjno-rozrywkowym za pomocą gestów.

To całkiem fajne. Zgrabny jest również system automatycznego parkowania samochodu, który zasadniczo umożliwia poruszanie samochodem w górę iw dół za naciśnięciem przycisku na pilocie (jednak w tym czasie brzmi to jak traktor). Najlepsze jest to, że samochód nie będzie regularnie wpadał w szał.

2010-2017 Porsche Cayenne

Oto niemiecki samochód, który siedzi cicho w kącie, dopóki nie zostanie wezwany. Ten średniej wielkości luksusowy SUV został wprowadzony na rynek w 2002 roku i kontynuuje swoją zamierzoną trajektorię. Druga generacja miała różne opcje silnika: „S”, Hybrid, Turbo, Diesels i S Diesel, ale jeśli chcesz czegoś niedrogiego, który również nosi znaczek Porsche, musisz popracować nad okiełznaniem umysłu (szybko drożeje). Najbardziej uderzającą cechą jest jego ruchliwa kabina. Wygląda na dobrze wyposażony, ale przestrzeń w środkowej kabinie zdecydowanie można zwolnić. Podsumowując, ludzie na ogół nie narzekają na to, że ich Porsche Cayennes wciąż się psuje. Druga generacja była niezawodna.

2018 Mercedes E-Klasa

Proszę bardzo, Klasa E. To dobrze wyglądający samochód od samego początku. Wszystko w samochodzie daje aromat piękna. Niezależnie od tego, czy jest to najwyższej klasy grill, czy gładko opadająca linia dachu, wszystko odzwierciedla piękno, jakim jest. I chociaż niektóre samochody się tam zatrzymują – a oczywiście niektórym nawet się tam nie udaje – ten ma eleganckie wnętrze, będąc luksusowym samochodem średniej wielkości. Może nie ma tego, co ma Klasa S, ale wciąż ma wystarczająco dużo, aby zająć twój umysł, w tym siedzenia, które zapewniają bezpłatne masaże; i spójrzmy prawdzie w oczy: prawdopodobnie nie będziesz mógł stale korzystać ze wszystkich funkcji dostępnych w Klasie S po tym, jak nowość przestanie działać. Podsumowując, samochód jest również niezawodny, co dla wielu jest bardzo ważne.

2017 VW Golf R

Golf R miał już kilka dobrych rzeczy będących częścią rodziny GTI, ale potem stał się jeszcze lepszy. To zupełnie jak Ford Focus RS, tyle że lepszy, mówi Jalopnik, z którym myślę, że możemy się ogólnie zgodzić. Po pierwsze, nie wygląda zbyt chwytliwie, co oznacza, że zawsze jesteś mniej zauważalny dla gliniarzy, co nie byłoby w przypadku RS.

2018 Audi A4

Audi A4 miało pewne problemy w stosunkowo niedawnej przeszłości, ale piąta generacja ma w sobie nutkę niesamowitości. Zasadniczo oznacza to, że samochód na nowo definiuje segment, niekoniecznie rewolucjonizując to, co oznacza A4. Ciało jest lżejsze i sztywniejsze; kierownica ma więcej siły do walki, ale pozostaje wystarczająco uległa. A jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny, jest nieco większy niż poprzedni model. Dobrze odbierany jest również wirtualny zestaw wskaźników i komfort kabiny. Co ważniejsze, 2018 A4 otrzymał pięć gwiazdek za przewidywaną niezawodność od CR. Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, kierowca zwrócił kierowcę w stanie pięciu z pięciu gwiazdek, jeśli zdobędziesz dryf.